Perşembe, Mart 10, 2016

Öyküm Yok 2015- Fotoğraf Seçkisi


Öyküm Yok'un 2015 versiyonunu 27 Haziran'da Afife Jale Sahnesi'nde oynadık. Burada o güne ait fotoğraflardan seçtiklerimiz var.


Oyun öncesi, hazırız. Soldan, Seher, Ekin, Tuba, Yasemin ve arkada
Yıldız; Ezidi-Kafes rolü için giyinmiş.

Oyun sonrası seyircileri selamlıyoruz

Oyun öncesi, hazırız. Gruba Damla da katılmış. O perde arkasında olacak.
Suflörümüz ve her şeyimiz.

Son oyun Öyküm Yok. "Çık bir şeyler anlat dediler, ne anlatayım bilmiyorum ki.
Yok böyle hikayeler bende."


Öyküm Yok. "Otobüste insanın üstüne üstüne gelirler"


Öyküm Yok. "Sabahları çorba yaptığım bile olur. Bizimkiler bayılırlar çorbaya"

Ezidi- Kafes. "Anlatma dediler, Anlatacağım dedim."
Bu oyunun teksti için bkz.
http://babillkulesi.blogspot.com.tr/2016/01/kafes.html

Ezidi- Kafes. "Çırpındı çırpındı bırakmadım. Kurtulmuştu."



Tak Tak. "Yatılı okula çok erken yaşta gittim."


Tak Tak. "Geceleri dolaşan Tak Tak'tan çok korkardık.
Tak Tak, uydurma bir şey değildi, ben kaç kez duydum o sesleri."



Karanlık. "Bizim oraları başka yerlere benzemez. Evler birbirinden çok uzaktır."


Karanlık. "Karanlık neden sadece onların işine yarasın!"


Atkı. "Upuzun bir atkı. Dolaşmış da dolamış."


Deprem. "Sonra bana da tacizde bulundu."


Dansçı. "Dans etmeyi seviyorum"
Bu oyunun teksti için bkz.
http://babillkulesi.blogspot.com.tr/2016/03/gezide-bir-dans-ogretmeni.html

Dansçı. "Dans özgürleştirir, insanlaştırır."


Dansçı

Dansçı


Dansçı

Dansçı

Dansçı

Dansçı

Dansçı

Dansçı


Dansçı

Dansçı


Aşk

Aşk. "O tokatın sesini unutamam. Şırak!"


Okul. "İyi bir okuldu, ünlü bir okuldu"
Bu oyunun teksti için bkz.
http://babillkulesi.blogspot.com.tr/2016/01/okul-veya-sineklerin-tanrs.html


Okul. "O etüt abisi yere tebeşir atar, onu yerden almamızı isterdi."


Muayene. "Kadınlar kadın doğum doktoruna gittikleri o ilk anı çok iyi hatırlarlar sanıyorum.
Ben de hatırlıyorum. Gözaltına alınmıştık."


Domuz. "Bak dermiş bak şu aynaya! Ne var burada. Koca şişman bir domuz!"


Hiç yorum yok: